O cafea și-o poveste

duminică, 15 mai 2022

Natura umană negră


 Îmi plac lucrurile frumoase. La rău sunt alergică indiferent de natura lui. Uneori, însă natura umană a râului poate avea puterea unui cataclism natural.

Asta nu înseamnă că trebuie să stai în fața lui cu ochelari de soare noaptea. Atunci soarele nu arde și nu te orbește. Prin întuneric mergi cu lanternă, nicidecum cu ochelari de soare. Eu mi-am cumpărat o doză de suportabilitate și am făcut comandat de multă indiferență... .

Iar cu timpul noaptea se va transforma în zi, departe lumea dezlănțuită și meschină ...

Și da, am grijă cum îmi spune multă lume, mereu când parcă de undeva din cuvintele nerostite ei știu că trebuie să îmi trimită un zâmbet și o vorbă bună.

Mulțumesc, oameni frumoși!

Nicoleta Cristea

25.10.2020


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Natura umană negră

 Îmi plac lucrurile frumoase. La rău sunt alergică indiferent de natura lui. Uneori, însă natura umană a râului poate avea puterea unui cat...